I don't care if people don't
like Me..I am not a facebook
to be liked@>---

Monday, December 10, 2012

The best moment!!!!!!

Mula2 malas gler nak gerak.but esok  dah x der mse nak jalankan tugas che halim
ok...hari ne aq gerak nagn kwn2 thila,wawa,n especially Nabila Amira la yang selalu jer
berkepit nagn aq untk jalankan tugasan yg Master Halim suruh...huhu..letih,tapi fun gler2..
Ne pengalamn kami bagaimana ingin mngajar bdak2 under darjah 6.laaaaaaaaa...mcm cg
la plak...tadi kiterorg pergi serang soarng bdak darjah 6 bersma  parent die la.. kat kdai makan.So,
ape lagi..mula la kerja kami..agak malu..tp buang perasaan tu sbb one day kte jg akan 
brdepan dengan rmai lagi masyarakat.start la Cg.nabila amira mengajar teknik2 tambah...aq celah2
jer la nk perbetulakn ape yg salah....then bdak tu mmcm bosan la kan....Alahhhhhh,bdak darjah 6,
tambah tu benda kacang jer pom...x perrr.ble die tgk kteorg ajar teknik kekisi,,,die dh mcm start
berminat dah nk tahu....so,mira ajar la plak kaedah U,die lagi la nmpak syok jer nak blaja sbb kaedah 
ne congak dngn cepat n sesuai ngan bdak2 yg ske balja cepat..then teruskan lagi ke rumah kat kawn stu jgk..Rumah ne agak best....anak2 die punye la rmai,darjah 1,2 ,4,5......semua adew...yg tadika pom..
ne br btul suasana nak mengajar bdak2 skoalh rendah...dieorg mula2 malu2 jer...biaselahhh  sume cekgi2,
x der pum cikgu2....last2 ktorg panggil jgk n ajar slow2.dieorg lame2 bleh terima nak2 yang kembar darjah 5 yg akan ambil upsr tahun depan...tp yg hamdle dua oarg tu mnti la yg bkebolehan iaitu CG WAWA N
CG MIRA....aq nagn tila ajar bdak drjah 1 ngan 2 jer......sbb tu cepat jer siap...sbb dieorg x mahir lagi 
darab bahagi nehhh..tp for sure,,,,ble fkir balik...ne pengalammannn yg terbaekkk la...dah la dpt rambutan
dr kebun free2.....thanks for them coz lyn kterorg dengan baik wlaupun pd mulanya agak awkward.....


                                                       ne hasil syah bdak darjah 1

                                                                    kaedah kekisi

                                                                           kaedah U

No comments:

Post a Comment